I filtri è i multiplexer ghjocanu un rollu vitale in l'applicazioni di cuntrollu di u trafficu aereu in i radar. Aghjustendu è ottimizendu a trasmissione di i signali radar, migliurendu a precisione, a stabilità è a capacità anti-interferenza di u sistema radar, in modu da assicurà a sicurezza è l'efficacia di u cuntrollu di u trafficu aereu, l'applicazione hà principalmente i seguenti aspetti:
1. I signali di altre frequenze devenu esse filtrati per mezu di filtri, lascendu solu i signali in a gamma di frequenza desiderata.
2. Cumbinate parechji signali radar in una trasmissione di signali à u processore radar, riducendu cusì u numeru è e linee di trasmissione di signali ingombranti.
3. In u cuntrollu di u trafficu aereu, a pusizione è u muvimentu di l'aeromobile devenu esse trasmessi à u centru di cuntrollu u più prestu pussibule, dunque hè necessariu ritardà o ottimizà a trasmissione di i signali radar attraversu filtri è multiplexer.
4. A capacità anti-interferenza di u sistema pò esse migliorata ottimizendu a trasmissione è a distribuzione di i signali radar.

Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2023